14 nov 2011

CROCOLIBRO

CROCOLIBRO
é o meu amigo
CROCOLIBRO
quero estar contigo
Se tes ganas de pasar
un bo rato divertido
tes que vir á biblioteca
e visitar a Crocolibro

CROCOLIBRO
é o meu amigo
CROCOLIBRO
quero estar contigo

Se tes ganas de vivir 
aventuras de seguido
tes que vir á biblioteca 
e visitar a Crocolibro

CROCOLIBRO
é o meu amigo
CROCOLIBRO
quero estar contigo

Se tes ganas de saber
cousas dun mundo perdido
tes que vir á biblioteca 
e visitar a Crocolibro

CROCOLIBRO
é o meu amigo
CROCOLIBRO
quero estar contigo

Se tes ganas de saber 
sobre un país descoñecido
tes que vir á biblioteca 
e visitar a Crocolibro

CROCOLIBRO
é o meu amigo
CROCOLIBRO
quero estar contigo

Se tes ganas de escoller
cada día un bo libro
tes que vir á biblioteca 
e visitar a Crocolibro



CROCOLIBRO
é o meu amigo
CROCOLIBRO
quero estar contigo

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Licencia de Creative Commons
Música no cole by @mestraprimaria is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Unported License.